Hoşgeldiniz  
..................................................................................

Kara Yüzlü Ak (!) Fetöcüler

8. Kemal Önekli | 31 Ağustos 2016 | KöşeYazar A- A+

Kara Yüzlü Ak (!) Fetöcüler

İlginç bi ortamdayız.

Muğla’da FETÖ deyince bi ürkeklik ar hala.

Hala daha bi çekinceli davranış.

Biraz da sanki bi şeyler örtüyor birileri.

Biz ortaya çıkarmaya çalışıyoruz zor bela.

Gariptir ki;

Ne zaman ki FETÖ hainleri ile ilgili bi araştırma yapsam veya doğru bilgiye ulaşmaya çalışsam “kara giymiş ak fetö “tarafından ya hakarete uğruyorum yada tehditlerle karşılaşıyorum.

****

Yahu hakareti edin kabul.

Sövsenizde derdimize değil.

Çok ileri giderseniz adalet önünde hesap verirsiniz.

Bizim derdimiz halkın gerçeği öğrenmesidir.

Bu panik neden?

Bu telaş niye?

Hayırdır derler adama.

Sövün, sayın kötüleyin bizi eyvallah.

Ama gerçeği saklamayın bari.

Vatan için millet için doğruyu söyleyin.

Niçin böyle diyorum!

Adam belediye başkanı olmuş ama bir köşe yazılarıyla nasıl ilişki kurması gerektiğini bilmiyor.

Hakaret yazıp, öfke ile kuduruyor.

Üstelik acayip iftiralar bile atıyor.

Müthiş yalanlar yazıyor.

Biz ısrar edince gerçeği belgesiyle açıklamak zorunda kalıyor.

Ayıbı örtmek için cinlik edip daksilli belge sunuyor.

Belge üzerindeki tilkiliğini ortaya çıkarıp, sorunca yan çiziyor.

Sorulara yanıt vermiyor.

Samimi olan siyasetçi böyle yapmaz.

Hele konu FETÖ hainleri ise !

Biz bu tiplere “AK FETÖ “diyoruz.

Saklamak, örtmek bilinmesini istememek dolaylı FETÖ taraftarlığı sayılmaz mı?

Bu millete FETÖ tank mermisi atıp katletti.

247 insan şehit oldu.

İnsan şehitlere saygı duyar biraz.

****

Başka hazin olaylar da var.

Adamın çocuğu FETÖ karargâhı okullarda okuyor.

15 Temmuz sonrası telaşa kapılıyor.

Okullar ve üniversiteler hazineye devir oluyor.

Bu ortaya çıkmasın diye bin takla atıyor.

Üstelik büyük makam kapmış ak yerel siyasette.

Kandırmış yukarıyı aşağıyı.

Giriş tarihi 2013 öncesi diye kurtulacağını sanıyor.

Bunu dile getirene neler söylüyor neler.

Lan bu Önekli var ya!

Solcu lan bu.

Ateist itin teki.

İki sakal salmış. ..

Felan felan.

He la he…

Sen sadede gel de şu okul işini söyle.!

Saklanamayacaksınız!

Sizi sobeleyeceğiz “ak(!)fetöcüler”

****

Anlamak istiyorum artık.

Yahu bu FETÖ sizin nerenize işledi böyle?

Neden hemen kızıyor sunuz?

Ayran mı iç tiniz ki, hemen karın ağrınız oluşuyor.

Anında acayip tepki veriyorsunuz.?

Bizim derdimiz vatan haini yapıyı topraktan silmek.

Üstelik cumhurbaşkanımız çağrı yaptı.

Siz neden bildiklerinizi devlete gidip anlatmıyor sunuz?

Ak dava adamı böyle mi olur?

Üstelik bide Erdoğan liderim demiyorlar mı?

Buna ifrit oluyorum.

Bu nasıl iki yüzlülük böyle.

Gerçeği bildiği halde saklamak ihanettir.

Tam da kripto fetö davranışı değil mi?

Biz sizi iyi tanıyoruz beyler.

Ve sonuna kadar peşinizdeyiz.

Kemal Önekli

2104 Kez Görüntülendi.
Etiketler:
Yorumunuz
Konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

*

code

*

EN SON HABERLER

Özel Reklam Alanı

* * * * * Oscar Rent A Car * * * * *

Bu Kitabı Okumalısınız!

Bu Kitap Başucu Kitabıdır
DOLAR 7,3393
EURO 8,6232
BIST 1,1744
ALTIN 479,04

Çok Okunan Haberler

Haberlerin kopyalanması telif hakkı ihlalidir. © 2020 FETHIYE GAZETESİ Tüm Hakları Saklıdır.
Reklamı Gizle